გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი გვარი მარიკა ვაჩეიშვილი 37001013406
საგანი რუსული
ენა
სწავლების საფეხური ს- V,მე-9 კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა 16 მოსწავლე, სსმ არ არის
გაკვეთილის თემა „ДЕТИ КУРЯТ»
გაკვეთილის მიზანი - 1.ნანახი
სლაიდების და ფილმის „Тайна едкого дыма» გაგება
და გააზრება.
2.
ტექსტის „Дети курят” წაკითხვა,
გაგება და გააზრება
№
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი
|
კლასის ორგანიზების ფორმა
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო
|
1
|
საორგანიზაციო მომენტი(სიის ამოკითხვა ,გაკვეთილის თემის ,მიზნის და
შეფასების კრიტერიუმების გაცნობა მოსწავლეებისთვის)
|
|
|
|
2 წ
|
2
|
გამოწვევის ფაზაზე მასწავლებელი უსვამს მოსწავლეებს შეკითხვას: როგორი
აზრის არიან ისინი მწეველ ბავშვებზე?
|
კითხვა პასუხი
|
ინდივიდუალური
|
|
3 წ
|
3
|
მასწავლებელი აჩვენებს მოსწავლეებს სლაიდებს რომლებიც ასახავენ მწეველ
ბავშვებს და მულტფილმს „Тайна едкого дыма.“ და სთხოვს მათ
დაფაზე შეავსონ დიაგრამა-ობობა თუ რა უარყოფითი ზიანის მიყენება შეუძლია მოწევას
ადამიანის ორგანიზმისთვის
|
გონებრივი იერიში, ცნების რუქა
|
მთელი კლასი
|
პროექტორი, დაფა ცარცი
|
20 წ
|
4
|
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს გადახედონ სახელმძღვანელოში ტექსტს «Дети
курят» და სთქვან თუ
როგორია ეს ტექსტი სტრუქტურულად.
|
გაცნობითი წაკითხვა
|
ინდივიდუალური, მთელი კლასი
|
სახელმძღვანელო
|
2წ
|
5
|
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს ტექსტის ყველა აბზაციდან ამოწერონ ძირითადი
აზრი გეგმის სახით
|
ძიებითი წაკითხვა
|
წყვილებში
|
სახელმძღვანელო
|
5 წ
|
6
|
მასწავლებელი მოსწავლეებს უსვამს შეკითხვებს ტექსტის გააზრების მიზნით:
1. Кто автор
доклада?
2. Какая лига
появилась в Петербурге?
3. Какие
комнаты решили сделать в школах?
4. Какаова была
реакция родителей?
5. Почему дети
курят?
6. გადადიან
მისამართზე მასწავლებლის მითითებით და ასრულებენ ტესტს
მოსწავლეები
პოულობენ ტექსტში შეკითხვებზე პასუხს და ხმამაღლა კითხულობენ.
|
კითხვა-პასუხი, ხმამაღლა კითხვა
|
ინდივიდუალური ,მთელი კლასი
|
სახელმძღვანელო
|
5 წ
|
7
|
ამის შემდეგ მოსწავლეები კითხულობენ ტექსტს მთლიანად და მასწავლებლის
მიერ მიცემულ სათაურებიდან შეურჩევენ შესაბამის სათაურს
|
გააზრებული კითხვა
|
ინდივიდუალური
|
სახელმძღვანელო
|
5წ
|
|
საშინაო დავალება:Какой докладо проблемах детей в современной
школепредложили бы вы родителям и учителям?Напишите об этомзаметку в газету.
|
|
|
|
1 წ
|
|
შეფასება.
|
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი
შეფასების კრიტერიუმები:
·
ტექსტის თემის,ფაქტების,მოვლენების თანმიმდევრობის
გაგება. 2ქ
·
ნანახი სლაიდების და მულტფილმის გაგება და გააზრება.
2ქ
·
ტექსტში კონკრეტული ინფორმაციის პოვნის უნარი. 1ქ
·
სწორი დასკვნის გაკეთების უნარი.3ქ
·
ჩართულობა. 1ქ
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий