გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილის გეგმა

მასწავლებლის სახელი გვარი     მარიკა ვაჩეიშვილი   37001013406
საგანი    რუსული ენა
სწავლების საფეხური   ს- V,მე-9 კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა   16 მოსწავლე, სსმ არ არის
გაკვეთილის თემა „ДЕТИ КУРЯТ»
გაკვეთილის მიზანი   -  1.ნანახი  სლაიდების და ფილმის „Тайна едкого дыма» გაგება და გააზრება.
                                            2. ტექსტის „Дети курятწაკითხვა, გაგება და გააზრება
 აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი
კლასის ორგანიზების ფორმა
სასწავლო რესურსები
დრო
1
საორგანიზაციო მომენტი(სიის ამოკითხვა ,გაკვეთილის თემის ,მიზნის და შეფასების კრიტერიუმების გაცნობა მოსწავლეებისთვის)



2 წ
2
გამოწვევის ფაზაზე მასწავლებელი უსვამს მოსწავლეებს შეკითხვას: როგორი აზრის არიან ისინი მწეველ ბავშვებზე?
კითხვა პასუხი
ინდივიდუალური

3 წ
3
მასწავლებელი აჩვენებს მოსწავლეებს სლაიდებს რომლებიც ასახავენ მწეველ ბავშვებს და მულტფილმს „Тайна едкого дыма.“ და სთხოვს მათ დაფაზე შეავსონ დიაგრამა-ობობა თუ რა უარყოფითი ზიანის მიყენება შეუძლია მოწევას ადამიანის ორგანიზმისთვის
გონებრივი იერიში, ცნების რუქა
მთელი კლასი
პროექტორი, დაფა ცარცი
20 წ
4
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს გადახედონ სახელმძღვანელოში ტექსტს «Дети курят»  და სთქვან თუ როგორია ეს ტექსტი სტრუქტურულად.
გაცნობითი წაკითხვა
ინდივიდუალური, მთელი კლასი
სახელმძღვანელო
2წ
5
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს ტექსტის ყველა აბზაციდან ამოწერონ ძირითადი აზრი გეგმის სახით
ძიებითი წაკითხვა
წყვილებში
სახელმძღვანელო
5 წ
6
მასწავლებელი მოსწავლეებს უსვამს შეკითხვებს ტექსტის გააზრების მიზნით:
1.       Кто автор доклада?
2.       Какая лига появилась в Петербурге?
3.       Какие комнаты решили сделать в школах?
4.       Какаова была реакция родителей?
5.       Почему дети курят?
6.       გადადიან მისამართზე მასწავლებლის მითითებით და ასრულებენ ტესტს
მოსწავლეები პოულობენ ტექსტში შეკითხვებზე პასუხს და ხმამაღლა კითხულობენ.

კითხვა-პასუხი, ხმამაღლა კითხვა

ინდივიდუალური ,მთელი კლასი
სახელმძღვანელო

5 წ
7
ამის შემდეგ მოსწავლეები კითხულობენ ტექსტს მთლიანად და მასწავლებლის მიერ მიცემულ სათაურებიდან შეურჩევენ შესაბამის სათაურს
გააზრებული კითხვა  
ინდივიდუალური
სახელმძღვანელო
5წ

საშინაო დავალება:Какой докладо проблемах детей в современной школепредложили бы вы родителям и учителям?Напишите об этомзаметку в газету.



1

შეფასება.
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი

შეფასების კრიტერიუმები:
·         ტექსტის თემის,ფაქტების,მოვლენების თანმიმდევრობის გაგება.  2ქ
·         ნანახი სლაიდების და მულტფილმის გაგება და გააზრება. 2ქ
·         ტექსტში კონკრეტული ინფორმაციის პოვნის უნარი.  1ქ
·         სწორი დასკვნის გაკეთების უნარი.3ქ
·         ჩართულობა. 1ქ




                                           

Комментариев нет:

Отправить комментарий